Khamis, 14 Oktober 2010

cOretan dari empunya blOG...

Posted by dyAnadiRaH sHoP at 8:06 PTG
maaf kepada pelanggan yang saya sayangi...
kerana saya lambat mengupdate koleksi anak tudung..
sebenarnya baru dapat anak tudung hari isnin lalu..
tapi kondesi badan dan kesihatan tak mengizinkan saya utk bekerja lebih..
busy dengan study n final yang hampir..
busy dengan program di universiti jugak..

tapi atas permintaan, saya cuba untuk update beberapa post..
insyAllah, esok saya usahakan utk upload semua anak tudung baru..

utk pengetahuan semua,
kali ni terdapat design baru yang direka khas..
dan semua anak tudung adalah buatan sendiri(bukan saya tapi kak anis) bukan dari kilang..
hehe~~~

hope semua pembeli dari dyanadirah shop enjoy..
bOley email kpd dyanadirah[at]gmail[dot]com atau sms ke 0139908577..:)

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

dyANadiRah ShOp Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez